duminică, 16 ianuarie 2011

Iti scriu aceasta scrisoare, stiind ca pentru o perioada de acum incolo nu ne vom mai putea vedea in fiecare zi cum obisnuiam sa o facem de multi ani incoace. Iti mai povesteam in toti acest ani, ca mai vin momente in viata cand trebuie sa faci unele lucruri care nu-ti plac si care pot cauza multa tristete, dar cel mai important este sa trecem peste ele zicand ca tot ceea ce conteaza este ca cel pe care il iubesti sa fie fericit si implinit in locul si in felul in care e

O sa duc doru momentelor cand ma enervai si imi venea sa tip la tine, chiar ma facut-o de cateva ori. Si sa stii ca atunci cand nu am fost de acord cu tine, a fost doar pentru ca stiam ca iti va fi mai bine. Iti multumesc ca ti-ai gasit timp sa stai si sa discuti cu mine in momentele cand aveam mai mare nevoie si sa stii ca in mare parte am tinut cont de sfaturile tale chiar daca pe moment mi se pareau o prostie. Mereu am apreciat si voi aprecia acest lucru. Nu am vrut niciodata sa iti fac rau prin ce am zis, sau facut, si daca am facut asta iti cer scuze acum, sperand ca mi le vei acepta si ca nu sunt prea tarzie.

Imi pare rau atunci cand ti-am desconsiderat actiunile zicand ca orice as fi avut eu in minte in acel moment ar fi fost oricum mai important. Regret momentele cand nu te-am ascultat si am actionat dupa propriul instinct si s-a dovedit in final ca am gresit.

De-a lungul timpului amandoi am mai facut greseli si am zis lucruri nepotrivite dar cel mai important lucru este ca am depasit acele momente si nu le vom mai repeta.

O sa iti simt lipsa, tot ce spere ca nu pentru mult timp. Iti multumesc pentru tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu